Bon dia a totes i tots,

quedau convocats per dijous a les 11h per fer una videotrucada Meet. Com la darrera vegada, uns minuts abans de les 11 vos enviaré l'enllaç al vostre correu electrònic. Procurau tenir-ho tot llest. Pensau que ens voleu contar, si algú té qualque dubte...
Fins dijous!
Hola Marc som na Cata,
ResponEliminapots comptar amb jo, hi sere a sa videocomferencia, meam si aquesta vegada va be i el micro el puc activar i desactivar🤔😓💪🏻
Fins aviat!!
Fantàstic! Fins dijous!
Elimina